از کجا شروع کنیم ؟ چگونه بیشتر جلب توجه کنیم ! جذابیت بدون آرایش چگونه است ؟
نوشته شده توسط : ایران ماداس

در این بخش از مجله سلامتی راستینه ، به شما خواهیم گفت که چگونه بیشتر جلب توجه کنیم ، با ما همراه باشید .

 

 

از کجا شروع کنیم ؟ چگونه بیشتر جلب توجه کنیم !

از رنگ های شاد بیشتر استفاده کنیم. رنگ های خنثی و تیره ، توجه زیادی جلب نمی کنند. سعی کنیم از شلوار روشن ، مثل کرم کبریتی استفاده کنیم . حقیقتا دو یا سه رنگ شاد می تواند برای رسیدن به یک استایل منحصر بفرد کافی باشد .

نکته : اگر ساده پوش هستید یعنی رنگ و طرح و اکسسوری زیاد در لباس هایتان به کار نمی گیرید ، با همان تیپ ساده و کلاسیک ، یعنی تیپ کاملا سفید یا کاملا مشکی، جذابیت خود را با نهایت آراستگی ( خط اتو ) و استفاده از عطر مناسب حفظ کنید .

کلاسیک مشکی شامل کت مشکی کار شده با حریر یا گیپور ، تیشرت مشکی ، شلوار جین مشکی و جوراب نازک مشکی ست . برای ظاهر زنانه تر پیراهن ساده مشکی با آستین سه ربع بپوشید.

 

جهت مشاهده مقاله اتوکلاو: کاربردها و انواع آن کلیک کنید

 

جذابیت بدون آرایش چگونه است ؟

از پوست خود مراقبت کنید و ضد آفتاب بزنید . ملایم آرایش کنید . ابروی خود را همیشه مرتب نگه دارید و از مداد استفاده کنید. از لب های خود هم مراقبت کرده و همیشه آنها را مرطوب نگه دارید. در شبانه روز ۸ ساعت خواب کامل داشته باشید . خواب کافی برای داشتن ذهن و جسم سالم ضروری ست . میوه و سبزیجات تازه را در برنامه روزانه خود بگنجانید . برای جلوگیری از پوسیدگی دندان ، هر سال به دندانپزشک مراجعه کنید .

 

 

با پوشش کامل ، چگونه بیشتر جلب توجه کنیم ؟

اگر در پوشش محدودیت دارید ، می توانید روی جزئیات مانور دهید . به جای جوراب زنانه نخی ساده ، جوراب شیشه ای مشکی بدون کفه بپوشید . یا به جای شلوار پارچه ای مشکی ساده ، از شلوار جین مشکی جذب استفاده کنید . حتما با این ست ، کفش زنانه مشکی رو باز بپوشید . دقت کنید که شما با کفش زنانه بلوطی رنگ ، آنهم با جوراب رنگ پای ضخیم ، یا مسی هرگز نمی توانید جلب توجه کنید . در انتخاب رنگ روسری هم ، سراغ رنگ های ملایم و شاد بروید. هنگام خرید هم دقت کنید که بر روی سر بایستد و لیز نخورد. معمولا روسری های نخی بهتر از ابریشمی و ساتن روی سر می ایستند.

 

جهت مشاهده مقاله دستگاه بالابر بیمار چیست و چه مشخصاتی دارد؟ کلیک کنید

 

با عینک آفتابی چگونه بیشتر جلب توجه کنیم ؟

شاید تعجب کنید ، اما واقعیت اینست که این روزها استفاده از عینک آفتابی ، گوشی های بزرگ ، پای بدون جوراب یا ساپورت مشکی ، بسیار عادی شده است . شاید این موارد را اینقدر در پیرامون خود دیده ایم که برای ما جذابیت و تازگی ندارند . با این موارد نمی توانیم بیشتر جلب توجه کنیم ! پنهان کردن صورت هم ، پشت شیشه های عینک آفتابی ، در دهه هفتاد جذابیت داشت ! بنابراین بهتر است تنها در صورت لزوم ، از عینک آفتابی استفاده کنید . برای خرید یک عینک مناسب ، از دوستان خود کمک بگیرید . سعی کنید در کشوی کمدتان ۲ تا ۳ عینک آفتابی زیبا و متفاوت داشته باشید .

 

سخن پایانی

امرسون متفکر بزرگ آمریکایی می گوید : شخصیت زن مهم تر از زیبایی ، و دانش مرد مهم تر از ثروت است .

 





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: